Söndag...

Vilka kontraster.
Igår var det hur varmt som helst och idag är det kallt och regnigt.
Eller ja, kallt och kallt är det inte men kallare än igår och bra mycket tristare.
Samtidigt är det rätt skönt att bara kunna sitta och inte känna någon stress för att gå ut i solen.
Min kropp vill nog vila lite från sol också och det är nog bra för om det varit sol ute så hade jag bränt på ännu mer.
Jag är sån, jag fullkomligt älskar att sola, kommer jag kanske få sota för i framtiden och det tänker jag på ständigt men ändå, ändå så slarvar jag.
I morgon är det jobbdag igen, sen är det J-vecka.
Ja alltså, jag har inte mina barn och då kan jag vara hos J.
Den här veckan har inneburit mycket funderingar och tankar kring känslor och allt som hör till.
Jag balanserar mellan saker och ibland är brädan på väg att vippa över åt ett annat håll än tidigare och detta har skrämt mig lite.
Det är främmande känslor som snurrat till ibland och jag vet inte riktigt varför.
Kan ha med mitt mående att göra, jag har ju inte varit helt okej den här veckan.
Får se om jag kan må bättre framöver eller om jag blir sämre.
Oavsett så har jag koll på mig själv om man säger så, jag vill dock inte känna efter för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0