Solen tar...

Har varit ute i några timmar i solen och den tog.
Rejält, min panna är alldeles röd vid hårfästet och fräknarna är ett faktum men det gör inget för jag älskar mina fräknar. :)
Vi gick en promenad ner till vattnet och satte oss på ett fik som finns där, tog varsin glass och bara tittade på alla andra människor runt omkring oss.
Sen gick vi och mötte upp J´s dotter, hon ska vara här i natt.
Så skönt att ha henne här.
Jag vet dock inte om jag egentligen borde vara här.
De kanske ska ha sin tid ensamma tillsammans.
Jag har sagt det och frågat om jag ska vara hos mig så de får vara själva men får ett nej till svar så jag stannar.
Kanske borde jag bara ta beslutet själv men jag vill ju inte vara själv hemma, vad ska jag göra där...vill ju vara med de.
Men...kanske borde jag gå....

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej stanna & lita på att det är det han vill när han säger det. :)

2010-05-15 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0