Segare än segare...

Det gör ont i min mage. :(

Trevlig information kanske men mina tarmar är alldeles ömma.
Vet inte varför....


Sov bra mycket bättre i natt än den senaste veckan, fick ju ha J brevid mig.
Kunde ha blivit någon timme längre sömn bara helst men det får man ta igen i graven eller nåt.

Dötrist dag på jobbet.
HATAR att inte ha något att göra.
Sitter och rullar tummarna i stort sett.
3 samtal sen kl 8 varav ett skulle till en annan kö.

Försökte få ledigt på fredag, J är ledig och så är man ju ledig på torsdag så det hade varit jätteskönt att få lite extra tid tillsammans men icke.
OM det var lugnt kunde jag gå hem tidigare.
Tjena...kan det bli lugnare än det är nu och som det brukar vara??
Blev besviken faktiskt.


Segare dag än denna får vi nog leta efter...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0