Läskigt...

Jag är inte helt okej.

I natt vaknade jag av att det molvärkte nere i magen.
Gick upp för att kissa och när jag precis var klar så kände jag hur hela jag blev konstig och så började det svarta för ögonen.
Jag fick hjärtklappning och kände igen känslan.
Skyndade mig in i sovrummet, halvt framstupad och la mig snabbt för att inte tuppa av helt.

Det tog en stund innan jag kände mig okej igen men jag förlorade aldrig medvetandet, något jag definitivt gjort om jag hade varit kvar några sekunder till i badrummet.

Försökte väcka J, jag sov hos honom för jag blev barnledig pga olika saker.
Tyvärr så är han rätt svårväckt så där mitt i natten och det bad han om ursäkt för nu när jag berättade.
Han blev orolig för mig och undrar varför jag svimmar.
Om jag hade ett svar skulle jag ge honom det men det har jag inte.

Vet inte varför jag blev sån men läskigt var det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0