En helt underbar dag...

Vilken dag...
Helt otroligt underbar.
Så här skulle jag kunna ha det varje dag.
Jag skulle kunna tänka mig att ha samma väder som idag, VARJE dag.
Helt klart!
Började dagen med fotbollsträning, sen hade storebror match, de vann med 6-0 tror jag minsann att det blev.
Efter det åkte jag och lilleman och handlade lite och sen ut till Tyresö Slott för att bada.
Jag älskar Slottet och omgivningen där, det är mitt smultronställe.
Där mår jag helt underbart en dag som denna.
Vi var ute i solen ungefär 7 timmar och nu är man lagom mosig.
Ligger i sängen och strax är det godnatt men först några foton från dagen.
Någon gillar att vara under vattnet mer än över...haha
Underbar natur..
Och sist men inte minst...Solen tog!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0