Denna söndag...

Dagen har varit  bra.
Jag och lilleman tog sällskap av J ner till Råsunda, J skulle jobba och lilleman ville cykla lite.
Passade på att låta lilleman leka av sig i Gnagisland eller vad det kallas.
Han hoppade hoppborg i en halvtimme och sen körde han lite innebandy i ca en halvtimme.
Vi skippade att gå in på fotbollen, dels för jag trodde det skulle bli kallt och dels för att jag hade tvättstugan.
Jippi vad kul.
Och självklart, bara för att jag inte går så vinner vi! SUCK!!
Men glad är jag för det för det betyder att vi klättrade lite iaf... :D
Nu har jag tvättat klart, dammsugit, diskat och plockat i ordning tvätten.
Ska packa väska inför veckan som kommer och sen ta en dusch.
Vill inte erkänna det men jag tror jag har feber. :(
Huvudet känns konstigt, det trycker så där märkligt i tinningarna som när feber härjar i kroppen.
Spelar ingen roll, har varken tid, råd eller lust att vara sjuk och hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0